Kär <3

hehe. Ja jag är kär. I Fredrik så klart!
I och för sig är jag också kär i Felix , hehe. Sötnosen.

Men har en till kärlek, Calle Kristiansson. Jag är "hemligt" förälskad i honom, eller hans röst kanske jag ska säga! haha.
Men han ser dock inte så tokig ut heller! Tycker om den där långhåriga kaluffsen som han har på huvudet. Jag är svag för brunhåriga killar med sådant hår! Som Fredrik hade innan han klippte sig! Mys!
Älskar att pilla i så "långt" hår:p haha.

Sen så SKA killarna ha LITE MAGE. Jag tycker inte om att mysa med en hård planka. ysch. Nej nej, lite ska det finnas att ta på! ;) hehe.

Nä, jag var bara tvungen att skriva av mig att jag är lite kär i Calles sångröst! Ska nu fortsätta och lyssna på hans underbara röst på Spotify! Ge den där rösten till Fredrik och han blir då nästintill perfekt!
fyyy snusk tankar. haha

Calle Kristiansson - Your song. Måste släppa en tår. SÅ VACKERT!

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0