Jaha..

Sitter nu med huvudvärk än en gång. Är så jävla less nu!
Nå, som tur är så ska jag till läkaren nästa vecka!

Har sovit mesta delen av dagen.. Är så fruktansvärt tråkigt att se på tv eller sitta vid datorn, finns ingenting att göra. Sen så finns det ingen inspiration till att städa.

Kjell ringde vid 17 tiden och frågade om jag skulle äta hos dem.. Fredrik hade ännu inte kommit hem. Blev då tveksam, men hade inte så mycket till val sen då Kjell sa "jaja, men jag kommer och hämtar dig nu".. hehe.
Men det var gott! spagetti och köttfärssås. Småpojkarna var med, så dem fick också lite. Felix tyckte det var väldigt gott! Dessutom är han fruktansvärt bortskämd, speciellt när han kommer till Granån. Han är farmors lilla pojke, som Eva alltid säger:) hehe.
Ja, hon lär ju inte få några barnbarn på många många år, så hon får ha hundarna som sina barnbarn, hehe.

Sitter och försöker komma på vad jag ska göra.. Blir nog att läsa lite körkortsteori nu, sen ska jag väl kolla om det möjligtvis finns något bra på tv..




Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0