Felix & Kissen

Felix och Kissen är bästa kompisar. Dem gör allt tillsammans! Sover, äter, tvättar varandra (den ena värre än den andra), osv osv.
Felix brukar tvätta Kissen i röven, brukar säga åt honom: "usch Felix, inte slicka Kissen i röven.."
Men idag när Kissen har blivit kastrerad så är jag extra noga med att Felix inte ska slicka kissen i röven.. Haha. När jag säger åt Felix riktigt på skarpen att han inte får gå dit och nosa/slicka, då tittar han så oförstående på mig.. Så söt!

Kissen har då vaknat ur narkosen för några timmar sedan. Vid 14.30 så började han röra sig, först satt jag med han och kliade han lite, sen ville Fredrik sitta och gulla med han.
Stackars Kissen, han puttade sig fram 10 cm med bakbenen, sen föll han på sidan. Hans uttryck riktigt skrek "POWERNAP!" när han kastade sig åt sidan efter att han puttat sig framåt! hihi.
Satte han i hundburen så att han fick större utrymme att vila på. När jag vaknade vid 17 tiden så satt han där inne och var inne i sin egna lilla värld. Släppte ut honom och han gick omkring som vanligt igen! :) Skönt!
Han har fått liiiite mat, och nu ligger han i soffan och tvättar fossingarna :)


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0