Chihuahua bebisar

Någon som är sugen på Chihuahua blandisvalp?
i så fall finns det i Gävle hos Anneli som jag hämtade Albin från :)
Hon har för några dagar sedan fått 7 stycken småttingar :)  2 honor och 5 hanar.
Anneli frågade om jag kunde höra mig för efter intresserade, och visst kan jag det!

Om det finns någon intresserad så är det bara att slänga in en kommentar här med mejladressen så ska jag vidarebefodra det åt henne! :)

Ja, som ni ser lyckas hon få riktiga sötnosar, bara titta på våran Albin ;)




Nu ska jag snabbt slänga i mig något att äta innan eva kommer. Ingen matlust alls, men jag orkar inte sitta och köra med en kurrande mage.
Mina skor knarrar nog mycket när jag kör, och Janne tycker jag behöver nya skor. Vad skulle han säga om min mage vrålar? haha.


Kommentarer
Postat av: Beatrice

Va kosta dom? =)

2009-12-03 @ 15:21:01
URL: http://beatriiicej.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0