23:49

Kommit hem från Kalix för ett tag sedan, vi har varit hemma hos Ricke och sett på film. Blev My bloody Valentine. Lite overklig måste jag säga, en lite smått B-film. Inte min smak alls. Ricke tyckte den var så dålig. Haha. Han satt och ojade sig som fan och ångrade sig att han betalat för att få se den filmen. hahaha.

Nå väl. På väg hem såg vi 4 stjärnfall!
Jag önskade i mitt huvud "Jag önskar att jag och Fredrik lever så här lyckliga tillsammans resten av våra liv". En riktig romantiker var jag vid det tillfället!
Och vad hör jag Fredrik säga?
Jo, "JAG VILL BLI MILJONÄR!"
Han började sedan bortförklara sig genom att säga: "Jag önskade oss bara en trygg framtid som ekonomiskt oberoende"..
Hahaha. Voi voi.. Man får skratta.. :)

Nå, nu ska jag ta och plugga lite, sen ska man väl försöka sova.

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0