Tisdag

Ja då var det tisdag igen..
Har vaknat för typ 2 timmar sedan, har då varit ute med hundarna, gett djuren mat och sen har jag bara suttit här vid datorn och läst lite bloggar, sånt är nödvändigt!

Får se vad som händer idag, fundera på om jag ska ta och bära ut dammsugarn och börja dammsuga köpmansdisken innifrån, den är lite skitig där, vet inte hur länge den stått i bodan..
Ska försöka måla klart den idag, så kanske den kan tas in i köket ikväll.. Men man får se..:)

07.13 i morse var det något jävla 0613 nummer som ringde på min mobil... Vem/vad börjar ringa till folk vid den tiden?
Nej, jag blev verkligen förbannad, tog hur länge som helst innan jag somnade om.
Svarade inte när den där ringde, utan tryckte bara av ljudet och lät det ringa bäst de ville.. Inte fan börjar jag svara 7 på morgonen när jag inte vet vem de är som ringer! Nej nej.
Ja då vet ni de. Vet jag inte vem det är som ringer på morgonen, då svarar jag inte. That´s it!

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0