Tagga tagga..!

Har absolut inte hänt något speciellt.
Lyssnat på musik på youtube, sms:a med Kikki och spelat en massa GH Metallica. Har börjat gå bra för mig för, har nu börjat med hard ;) Duktig flicka! *klappar mig på huvudet*

Ska väl hoppa in i duschen snart och börja fixa mig.. Kan ju inte sega alldeles för länge för det tar ju ett tag att köra till Boden också!
Planerna verkar vara att Fredrik ska köra och jag ska dricka med Kikki och hennes kompis, men man får se hur det blir.
Vet inte om tjejen kallas Kikki, men hon heter då så på msn.. :p Är någon jag aldrig träffat tidigare, men började skriva med henne på msn för ett år sedan typ.
såå ja, igår när vi snackade på msn bytte vi nummer och snackade om att träffas idag. Kan bli kul! :)


Aja, nu ska jag ta och se om jag slår Fredrik i en låt i GH, men osäkert, eftersom han har snabbare fingrar än mig ;p Behövs när man spelar på Hard :p

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0