Lördag

Hoh hoh.. Lördag..
Känns som att jag har hur mycket som helst att göra, bara det att jag inte vet vad..

Idag blir det att småstäda i huset.. Diska upp allt och sen plocka upp det värsta som är i vägen..
ska även in till Kalix senare, eller Fredrik i alla fall.. Han ska på systemet en sväng, om han får tag i nog många som vill komma på "fest".. Blir nog mer att mysdricka lite, eller nå..
Då ska han få fara och kolla om han hittar några skruvar till kökssoffan så att vi kan börja sätta dit alla dynor.. Skulle behövas!

Aja. Nu ska jag läsa lite bloggar, sen vet jag inte vad jag ska göra.. Orkar inte göra så mycket för tillfället..
Oh, nu lät det som att Fredrik körde in på gården med 123:an ;p

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0