Första skoldagen! /läkarbesök

Första skoldagen tyckte jag var suverän!
Jag hann till läkaren i tid, som tur var! Tog lite provet osv, fick en ny tid nästa vecka på måndag och då ska jag få reda på provsvaren och eventuella "mediciner" som jag kanske måste ta..
Men det är nästa veckas bekymmer!

Började med att jag och Fredrik satt på skolan och väntade på att klockan skulle bli tolv, då 2:orna och 3:orna skulle samlas i matsalen för lite information.
Därefter skulle alla klasser samlas för sig, och ha upprop och lite mer information.. Fick veta lite om hur mycket vi kommer vara tvungna att prestera i år.. Men jag hoppas och tror att det ska funka för mig!
Ska fan inte slöa med något kärnämne så att jag inte får skörda, big no no! Jag ska köra skördare, så enkelt är de!
Plugga plugga!

Har aldrig pratat nå mycket med dem andra i klassen, men idag satt jag bredvid Josefina i klassrummet och följde med dem ut när dem skulle röka osv.
Tyckte att vi hade en massa saker att prata om, verkade tycka lika osv, vilket är skitbra!
Så nu när jag börjat snacka med dem andra i klassen lite mer, så känns det som att jag kommer orka med skolan bättre i år!

Aja. nu ska jag äta lite chips ;p haha. Är hungrig som ett svin, men ids inte göra någon middag när inte Fredrik kommit hem.. :)

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0