TROJA

Vi snurrade ganska länge runt Kalix idag.. :) Hämtade ut mitt paket och sen runt på stan och efter de så for vi på ICA inne i stan och köpte mjölk, juice och glass!  Ja och så får jag ju inte glömma att säga att jag så klart köpte den nya tidningen av Härliga Hund! Fanns tips på hur man börjar lära sin hund att spåra, så nu måste jag få tag i klövar och blod så är det bara att sätta igång! :)

Har myst som bara den sen vi kom hem! :) Vi är riktiga mysisar !
Sitter nu och ser på Troja, den går på ettan. Tänkte bara blogga snabbt och sen stänga av datorn och fortsätta mysa med Fredrik .. :) Ska borra in mitt huvud i hans mage, så super mysigt! Och jag somnar nästan varje gång jag ligger på hans mage :)

Aja, börjar bli trött så efter filmen ska jag gå och sova.. Imorgon blir det ingen rolig dag, för Fredrik ska och jobba några timmar eftersom han var ledig idag.. så man får se vad man hittar på.. Städa klart i huset säkert :p

Nå, godnatt!

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0