SÖNDAG .. :(

Tråkigt med söndag, då är det skola imorgon.. Vi har inte påsklov som alla andra.. Naturbruks ska få det först efter en heldag i skolan på onsdag. Sen har vi påsklov. Men det bästa är, jag får mitt påsklov redan på tisdag! Vi fick hemuppgifter att göra under lovet istället för att komma på lektionen på onsdag!
Hur suveränt är inte de?!
Och vi har en halv vecka längre än dem andra! Wohoo. de är i alla fall vad schemat på internet säger :p NICE! Då blir det långa hundpromenader och mys i soffan hela lovet! Medans Fredrik är och jobbar.. :( Får nog ta och åka till Happis någon dag, så man har något att göra..
Orkar inte sitta inne hela dagarna och vänta på Fredrik. Nej nej.

Sitter just nu och äter godis, jag vet, superbra frukost ! Men har inte orkat göra nå frukost, kändes så jobbgt, har inte ens varit vaken i en timme ännu .. :P

Vad händer idag då? Här händer det inte mycket, vi funderar på att åka till Åsa så att Felix får hälsa på sin mamma lite :) Är nu ett jävla bra tag sedan vi var där.. Undrar om han känner igen henne? Kommer han att komma ihåg att de är hans mamma?
Ja, de kommer då i alla fall bli kul att se dem tillsammans :) Om Åsa nu är hemma :)


Nu ska jag fortsätta kasta i mig godis och läsa lite bloggar :)

Ha en fin söndag! Det ska jag! Solen lyser!

Kommentarer
Postat av: Amy.C

aa det smakade helt okey..som läsk..fast finns en del alkohol i...df man ska itne drivka hur mkt som helst:p haha..



haft en bra dag igår då?:Dpösss

2009-04-05 @ 13:52:37
URL: http://amychen.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0