SÖNDAG?

Har inte haft tid att skriva nu sen jag vaknade.. :p
Vaknade vid 14 tiden någon gång, var skönt att sova ut! Och är inte ett dugg bakis heller! :)
 
Var ju väldigt trevligt igår! En massa skratt, men en massa ilska också.. Inte ilska mot någon som var här i alla fall! :) Men hade väldigt trevligt när jag pratade med tjejerna! :)
Och var så roligt att Sofia kom hit också! <3

Soffan gick även sönder totalt igår/inatt.. Den gick sönder på ena sidan förra festen vi hade, men det fixade vi genom att palla upp den med lite brädbitar :p haha.
Fredrik och jag har väntat på att den ska gå sönder när vi har legat och tryckt oss in i den, men icket. Men igår blev det för mycket och den brakade ihop! :D haha.
Nå, inte så konstigt, den var ju från -75 så :p haha. Den hade gjort sitt :)

Så nu har vi sängen i vardagsrummet tills vi har råd att köpa en ny soffa :) Blir väl ingen ny, blir nog en från blocket :) Man behöver faktiskt inte köpa allt nytt :)

aja, nu ska jag läsa lite bloggar osv.. :) Och vänta på att Fredrik kommer hem med pojkarna :) Han är nu i Granån och hämtar dem :) mina sötpojkar ^^

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0