REGLER..

Hundarna är skitjobbiga.. Dem springer omkring, biter på allt, river i katterna så att dem börjar skriva.. Misse har smitit ut och hon ska ha bebisar när som helst... Om nu de inte är så att hon bara är allmänt fet, men de tror jag inte.. Hon har garanterat bebisar...

Det luktar äckligt, de är sand i hela huset, Steven har kissat så mycket på golvet så att mina strumpor luktar äckel nu.. Jag vet inte hur mycket till jag orkar..

Jag hatar att ha regler, men nu måste något göras, det kan inte fortsätta på det här sättet.. Så nu kommer de att komma upp ett städschema, annars kommer jag då inte att orka nå mer.. Väldigt hårda regler kommer de bli, och för min del, så kommer jag få tjata så jävla mycket så att jag kommer bryta ihop pga de..

aja, nu ska jag gå och skrubba toaletten..



ha en fin dag.. /regelfittan..

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0