PLUGG

Usch, nu är det en massa prov igen.. vet dock inte när man ska ha vissa, men de kommer väl nästa vecka skulle jag tro!

Imorgon har jag prov i vinterekologi, nästa vecka på måndag har jag omprovet som jag aldrig gjort i evolution, och på onsdagen blir det prov i jägarexamen.. hoh hoh.. Och snart kommer elsäkerhetsprovet och sen blir de väl nå mer prov i virkeslära.. blää orkar inte med en massa prov!!
Tur att det inte är så länge kvar av skolan..
Har inte sökt nå sommarjobb heller, och hade tänkt söka vikariat, men alla jag vill ha kräver körkort..

Fan, med tanke på körkortet, ska ta och fylla på telefonen och ringa till Janne och säga att jag vill börja övningsköra.. Måste fixa soppa till 123an så att jag får börja träna på att baka osv.. Snor Fredriks bil för den är ju manuell.. ;p

aja, nu ska jag lyssna lite på jägarexamen, har kopierat Maris skiva och sen satt in den på min mp3.. så nu blir de att lyssna lite på de, sen så ska jag börja plugga till vinterekologiprovet... gaaaah...


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0