NATT

Har varit och snurra ganska länge i Kalix. Cruisade och sen åkte vi till ICA en sväng och köpte lite godis, påskmust och en Coca Cola :) Fortsatte cruisa och efter ett tag kom Nadja med och vi pratade om en massa :) Politik bland annat! Fan vad man kan bli sur av att tänka på politik. Jävla moderater, de är det enda jag kan säga!!

Ja, sen började klockan bli mycket och Fredrik hade sagt till (vet inte vem) att vi skulle komma förbi på en fest i Sangis. Så vi åkte dit, blev en massa skrattande och jag fick pikar mot mig om att jag var ganska så jävla full när vi hade våran fest.. Haha. Men de har dem rätt i, jag kände inte ens igen dem som berättade hur full jag var :p

Aja, nu funderar jag och Fredrik på att ha en fest till helgen, för dem flesta tyckte att vi skulle dra en ny omgång eftersom jag gick och sova :p haha.

Nå, nu ska jag ta ett glas påskmust, läsa lite bloggar och sen ska jag lägga mig ner i soffan och mysa med Fredrik!

Godnatt!

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0