Nananalala

Nyss har jag och Fredrik ätit parisare till lunch .. :) Och en sak ska ni veta, de är alltid han som gör parisarna, för jag bränner alltid korvar osv när jag står och steker dem ! :p

På nå tag ska vi åka in till Kalix.. :) Ska till ICA Näsbyn och hämta ett paket som har kommit idag, har beställt lite från D7.se :) Dem har en massa fina grejer där! Vill ha deras drak grejer, men har inte råd för tillfället! Men blir jag miljonär, då ska jag få fan ta och beställa en massa därifrån! :D
Och en liten fågel viskade precis i mitt öra om att Frasses har börjat sälja mjukglass! Så då måste jag dit och köpa mig en bägare med tutti frutti strössel! Fyfan vad gott!

Å en rolig grej med mig och Fredrik, vi är så lika på vissa sätt! :p
Vi båda är fruktansvärt barnsliga, och har dålig humor, kan skratta åt de mest knasigaste sakerna! Vi är vänsterhänta och älskar tuttifrutti strössel !
Finns en massa annat som gör oss lika, tex intresset för bilar, Mercedes ligger varmt om hjärtat på oss! Okej, vilken kille gillar inte bilar liksom? Men ändå!
Så roligt med en kille som tycker om samma sak som mig! Okey, allt tycker vi inte lika om, och de är ju väldigt bra! Skulle inte vara roligt om vi alltid tyckte samma sak :p
En sak till, vi tycker båda om att sova, och är lika morgontrötta :p HA!

Aja, nu ska jag läsa bloggar igen.. :) Hejs!

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0