HOH!

Nu har jag dragit slutspurten! Har plockat upp allt som behövdes plockas upp, dammsugit och skurat! Nu är det rent och fint i köket :D
Får se hur länge till det tar innan det ser lika förjävligt ut igen.. Hoppas det tar länge, för nästa gång är det Fredriks tur! ;p
Orkar inte ta de andra rummen, är helt slut, har ju hållt på i flera timmar med köket! Hoppas på ett sätt att Fredrik är ledig imorgon, för då kan vi mysa och gosa och umgås hela långa helgen! Men på det andra sättet så hoppas jag på att han jobbar, för då skulle jag kunna städa klart resten :p
Nåja, man får ju se hur de blir .. :)

Funderar på vad man ska ta och göra till middag.. Blir nog en sån där fattig "pulversoppa", som jag kallar de :p Om nu inte Fredrik orkar börja göra någon mat, men de tvekar jag på :p han brukar vara så trött efter jobbet.. :)

aja, nu ska jag läsa lite bloggar, och sen ska jag se på Greys Anathomy :) såå bra program! Sen blir det unga mödrar :)

Kommentarer
Postat av: vesna

2 dagar efter ja fyllde 20 år så gifte ja mg =P hahaha..

2009-04-02 @ 20:06:16
URL: http://vesna.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0