TJALALALALALA...

Fan jag har så super tråkigt.. Jag vet fan inte vad jag ska göra.. Sitter och lyssnar på musik, men sen så blir man uttråkad efter ett tag för man ids inte skuuma när man är ensam, då är de inte roligt...

Ska väl lägga mig framför tv:n eller nå.. försöka bli trött... Ska ju ändå upp till skolan imorrn.. Fan, jag måste ta min medicin också.. Vill fan inte göra de, tabletterna är fan gigantiska.. Får kväljningar bara jag tänker tanken på att sätta en sån i käften.. uuuuusch..

Ska väl gå och ta medicinen nu och sen snoka runt lite på olika bloggar och på lunar, sen ger jag upp och går å lägger mig.. Satans klocka, jag hatar den. :P

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0