MÅNDAG

Ja jag börjar med att svara till Bea ;p hehe. Det var Step up 1 som jag såg.. :p
Och yes, lång håriga chihuahuaor är fan finast ;p

Jaa.. Denna skoldag har gått extremt segt.. usch..
Ska snart åka till Haparanda med bussen. tio i fem går den och ska åka tillbaka till Kalix i kväll med en buss som går halv 8.. Satan man får stressa hem till mamma och få hennes underskrift och sen springa tillbaka till busstationen typ.. uuusch jag HATAR sån här stress..
Vet inte om jag sagt att mamma har fått fyra kattungar? yesyes.. får se om det finns någon där som jag faller för, då ska jag bannemej ta en till katt .. ;) hehe.. MisseKisse måste ju ha lite sällskap .. :p hon är ju så ensam :(

Men men.. Nu ska jag ta mig något att äta och sen så ska jag lägga mig framför tv:n..



Pussar till min söta Fredrik <3

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0