YEAH!

Nu får man verkligen hålla tummarna! Har nog en etta på G! ;) yeyeyeyeyee!
Den är nog lite äver 30kvm iaf :p så de blir hyffsat stort ändå ;) nice nice nice nice nice nice nice nice nice niiiiiiice!!!!! :D
ska imorgon och höra med den där tjejen om lägenheten.. Jag och farmor fick inte tag på henne idag när vi skulle prata med hon.. Fan jag verkligen HOPPAS på att jag får den där lägenheten!!!

yesyes.. blir att vakna ganska tidigt imorgon ändå.. Även om jag är ledig.. Måste ringa till Anita på Tornedalsskolan i Haparanda och höra uti mitt inackorderingsbidrag.. Varför i helvetet har jag inte fått de ännu? Får jag lägenheten så behöver jag verkligen de där pengarna..
ajaa.. Ska ut på stan och äta lunch med Mari, blir nog att äta nån baguett ;D mums.. Har varit lite sugen på en bagge nu sen igår :p fan vad gott de är!

aja, nu ska jag ta och häva i mig nå å äta, sen ska jag försöka sova lite :)


Natti natti!



puss puss på underbara Fredrik <3

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0