UTMANING

Ta fram mobilens telefonbok, och svara ärligt!

Har du pussat nummer 2?
Andreas. Nej, de har jag inte.

Vad har du för relation med nummer 20?
Jassu. Nej de har jag inte :)

När ska du träffa nummer 30?
Mari (syster). Jaa, de vet man aldrig, de kan bli när som helst :)

Är nummer 18 söt?
Jag luktar baksätet? Nää. är den är ju en idiot...

Vad var ditt första intryck av nummer 13?
Fredrik från Luleå. Han verkade vara en snäll och rolig kille :p lite speciell men är jätte fin på alla sätt! :) Sen så har han ju så fint namn också ;p haha

Gillar du nummer 14?
Gillar? Nej, jag älskar honom ! De är ju min egna lilla Fredrik <3

Har du träffat nummer 3 den senaste månaden?
Anneli. Nej, de var ju som ett tag sedan man träffade henne.

När ska du träffa nummer 25 nästa gång?
Julia.. Jaa du, det vet jag då verkligen inte.. Har ju inte sett henne på ett år nu ..

Är du nära vän med nummer 23?
Johanna från Luleå :) Jaa de kan man väl säga? :) Vi pratar alltid med varandra när de är något som vi vill prata om :)

Har du gått på bio med nummer 4?
Annika. Nej, de har jag inte :)

Skulle du kunna gå ut med nummer 35?
Mia W. Klart jag skulle :p är ju en av mina bästa kompisar. Alltså gå ut som kompis då :p

Vad pratar du och nummer 5 oftast om?
Bea. Jaa, de är ju allt mellan himmel och jord som vi pratar om :p

Skulle du kunna ge nummer 9 en kram?
Emma. Ja, nå varför inte? :p haha

Vad har du och nummer 24 för relation?
Jon. Vi är bara kompisar :) pratar bara lite osv :)

Vad skulle du vilja göra med nummer 26?
Kajsa. Näe inte vet jag.. :p inge spec

Vad är det bästa med nummer 8?
Elin. Hon tycker om att prata :)

Brukar du och nummer 16 träffas?
Henkka. När de var ju som ett tag sedan man träffade honom..

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0