TORSDAG

Har varit hemma idag .. Mådde inte alls bra så jag orkade inte börja dra iväg till skolan och hålla på och anstränga mig.. Vaknade väl kring halv 11 eller nå sånt.. Började städa typ direkt . Farmor kommer ju hem snart så lägenheten kan ju inte vara upp och ner när hon kommer, då kommer hon ju få spader och slå ihjäl mig :p hehe..

sitter och funderar på om jag ska ta och åka till Haparanda idag. Ska inte till skolan imorgon heller så är lika bra att åka redan nu dit. Det enda som får mig att tveka att åka dit är att jag inte vet när farmor kommer hem. För jag vill ju inte att katten ska vara utan mat ju.. Kan ju ge en stor skål med torrfoder, men det kan hon ju inte bara äta i flera dagar, då får jag ju dåligt samvete.. :/
Nadja skulle ju kunna ta min nyckel och komma hit i alla fall en gång imorgon och ge henne lite burkmat.. Får se hur jag gör.. Ska ta och sätta mig ner i vardagsrummet och snacka lite med henne och se..

Aja, Fredrik kom nyss hit också.. Så nu ska jag gå och vara social med honom och Nadja.


Heippa!

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0