TISDAG

Såå , nu har man kommit hem från skolan :) eller har varit hemma ett tag, men har suttit och kollat på när Fredrik har spelat GH, han sitter ännu och spelar :) ska gå och sätta mig snart och titta på igen, tänkte bara skriva några rader först :)

skoldagen gick skitbra om man säger så. Gjorde röjsågsprov och se på fan, jag fick alla rätt ! även om jag inte hade varit med på genomgången. Har ju inte varit med på genomgången om röjsågar för jag har ju bytt lite senare till skog än de var tänkt .. ;p så jag fick en liten stjärna i kanten på mitt papper ;)
Sen så har vi röjt lite kring skolan också .. fyfan vad tung röjsågen är alltså !
ja och så skulle vi fila klingan också , fan vad beröm jag fick! ;D Läraren sa att han aldrig sett en från årskurs ett fila en klinga så bra som jag gjorde! jaa, är man bäst så är man, så enkelt är de ;) hahaha

aja, nu ska jag läsa lite bloggar och aftonbladet, sen så ska jag sätta mig i vardagsrummet och se på när Fredrik spelar och skryter när han får 100% .. :p haha.. vi båda kör på medium, egentligen så skulle han lika gärna kunna gå på hard för han är så bra :p jag själv har just gått över på medium :)

aja . heippa!



Min Fredrik <3

Kommentarer
Postat av: Mia

Haha jag är på Easy :D Jag har spelat GH typ tre gånger ;b

2008-10-07 @ 19:06:24
URL: http://miizing.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0