TELLS ME STORIES

Idag är de onsdag då.. Har bara varit på skolan i måndags.. kände på tisdagen att jag inte orkade ta och röja så jag stannade hemma.. behövde egentligen fara och röja så att man klarar röjsågskursen.. idag skulle jag ändå inte ha några lektioner så då hade de varit onödigt att fara till skolan.. Imorgon är de röjsåg igen, men kan typ inte fara.. Tror jag har gått och fått urinvägsinfektion och de är inte så trevligt att ha de när man är ute i skogen :p haha..

Nå men, nog om de.. Har sovit med Fredrik sen i fredags .. :) han är så satans mysig! sitter just nu och väntar på att han ska komma hit , han ska sova här i natt :) hihi..
Ja, och hur kommer de sig att han kan sova här på natten? ska han inte och jobba? :p Svar: nej, de ska han inte. en fjäder på traktorn hade gått av så dem fick beställa hem en ny, så dem måste vänta tills den kommer :p så nu har jag haft flera extra nätter med han :D Fjäderjäveln kommer väl imorgon skulle jag tro :p

Ringde en kille till mig nyss. Han ringde om Misse.. :p han hade tyckt att hon såg lite vilsen ut, så han frågade om hon kommit bort sig eller nå .. Jag berättade att hon är omöjlig att hålla inne så vi låter henne gå ut när vi ändå bor på bottenvåningen :) Tur att det finns snälla människor i den här världen!  Man blir så glad när de finns människor som verkligen bryr sig! :)

jaja.. ska nu ta och läsa lite bloggar och aftonbladet :) sen så lägger jag mig nog i sängen och tittar lite på Andra Avenyn :) fyfan vilket bra program de är!

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0