STOLT! :D

Idag är jag stolt över mig själv för en gångs skull! Jag har varit med på en idrottslektion, typ första gången på 6 år! vi skulle åka skridskor, har fan inte stått på ett par skrillor på 10 år typ.. :p Mari fick börja hota mig för att jag skulle ställa mig på isen och åka lite.. voi voi.. Men när jag väl höll henne i handen och åkte omkring som ett litet barn så fick man ju skratta som ett as ;D
Kändes skönt att Niklas (gympaläraren) inte tvingade mig att åka.. Han peppade mer en.. :) Är inte alls som i Haparanda, jag gick ju aldrig på idrotten pga att jag inte alls tyckte om lären.. Men nu kommer de inte bli några problem! :D

aja.. Fredrik kom till skolan när jag och Mari satt och fikade efter idrotten :) Han träffade sin faster som jobbar i köket så han satte sig och snacka med henne medans jag och Mari gick iväg och testade skoljackan, betalade för den och sen så for jag och hade enskilt samtal med Niklas :)
Vi körde hem Mari och sen så for vi bara runt på stan. Letade efter ett par knäskydd men det fanns ingen som passade mig, så de blir att fara på Stadium på lördag när man ska till Haparanda :)
Sen har jag och Fredrik suttit hos farmor.. hon bjöd på isterband. och en sak kan då både jag och Fredrik säga, och de är att vi aldrig mer kommer att äta isterband.. fyfan vad äckligt!!!
Sen så låg vi i min "säng" och myste osv .. :) mysigt som fan ^^ min man är så mysig ;D

Idag har jag och Fredrik varit tillsammans i 1 månad, 1 vecka och 1 dag.. :) Och idag fick han veta vad jag verkligen känner för honom :) kändes skönt att han fick veta de, för jag har inte vågat berätta de för han, men idag kom de ut! :D

Men nu ska jag läsa boggar och aftonbladet, sen ut med Nadja :) heippa!



Nu ska ni också få veta vad jag känner för Fredrik :
Fredrik, jag älskar dig <3

Kommentarer
Postat av: Hedman

Och jag var först på å veta!;D du sa det till mig redan veckor sedan :D (stolt)

2008-10-17 @ 12:25:40
URL: http://hedmanthefreak.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0