SJUK IGEN ELLER VAD?

Tror jag håller på att bli sjuk igen, är så jävla less nu .. jag är trött hela tiden och igår var jag så trött så att ögonen blev alldeles röda och svullna.. la mig å sova redan vid 12 inatt , vaknade vid tio eller nå liknande, och är fortfarande astrött.. har ont i huvudet också.. Är säkert en av de här berömda förkylningarna som är på väg till mig nu också.. gah..

Sov till tio för jag började först tio i tolv idag.. Skulle bara ha IV idag men när man väl kommer dit så får man bara körkortsboken och så är de bara att traska hem igen. Satt i alla fall och pratade med Mari till halv ett då hon skulle börja, hon ska ha vildmarks kocken som IV :) de är ett bra val, för hon är väldigt bra på att laga mat ! :)

Vet inte riktigt vad man ska hitta på idag, blir kanske att läsa lite i körkortsboken för skojs skull , är ju bara 3  månader kvar nu tills jag blir 18 så man vill ju inte ligga efter och få körkortet alldeles för sent .. :p Måste även ha körkortet innan Nadja tar studenten, för jag har lovat henne att jag ska vara hennes chafför då ;p hehe.. Kommer bli väldigt roligt att få se henne i klänning, men de är ju tyvärr ett tag dit :/

Och nu får man beställa skoljackan också , 530 kr kostar den. Men de är de fan värt, dem är så satans fräna! :p men för att få en jacka så måste man betala den innan dem ska beställa in.. så jag måste komma ihåg att ta med pengar från mamma när jag åker till Haparanda på fredag.. Mig ska hava en naturbruksjacka !! ;D

Aja, nu ska jag gå och lägga mig och se tv ett tag, kanske sova lite.. :) Ska klockan 2 ringa till Fredrik och väcka honom som han ville. Han hade skrivit ett sms åt mig vid halv 6 eller nå , vad nu klockan var.. Och då ville han att jag skulle ringa och väcka han kl 14 .. :p jag har gått och blivit hans personliga väckarklocka.. ;D

Nej, nu ropar tv:n och soffan på mig .

Heippa!


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0