ONDA TANKAR..

Har just nu vääldigt onda tankar om den som bor ovanför mig.. Satan den jäveln har hållt på med något nu i en halvtimma och de låter så jävla illa. Drar något efter golvet och det låter som fan här nere i "mitt" rum, kan fan inte koncentrera mig på ett jävla skit .. Får sitta här vid datorn med hög musik på så att jag slipper höra de där jävla oljudet.. Och så fort jag satan sänker volymen så börjar de låta där uppifrån igen.. SATAN!!

Jag lovar, skulle jag veta vem den jäveln är och jag skulle se han/hon ute i skogen imorgon, satan jag skulle köra upp röjsågen i arlse på den personen och gasa på som fan så att personen vet att den lever.. Eller ja, om jag gör de så lär ju inte personen leva så länge till efter de, men den jäveln skulle då allt få skylla sig själv...

Nu har de där jävla oljudet sluta, men nu har den/Det börjat stampa i golvet istället.. Vad fan händer där uppe? Riverdance eller vad fan är de frågan om?!!?!?!?!?!

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0