MÅNDAG IGEN DÅ...

Fan vad måndagar är deprimerande.. eller ja, egentligen så är söndagar mer deprimerande, för då vet man vad som väntar... På en söndags morgon så vaknar man, vänder huvudet och ser Fredrik ligga med lite halvöppen mun och sover såå sött... Konstigt nog så vaknar han alltid varenda gång som jag vänder mig om och tittar på han. Man får ett stort leende och ett "go morron" :) Alltid lika mysigt att vakna bredvid honom ^^
Sen så blir de att myyyysa i en timme eller två. Sen stiger man upp och äter något.. Far ut något varv med bilen.. Vipps så är klockan typ 16-17 och då är det dags för den vanliga söndags rutinen (varannan söndag rättare sagt), då äter vi alltid på Frasses :) Jag tar ett miniskrov och Fredrik tar ett skrovmål eller så tar han ett supermegadeluxdingdongmål, eller hur han nu säger, men de är nå liknande i alla fall :)
Sen när man har ätit så far vi alltid hem till mamma igen, jag kramar alla syskonen och tar mina grejer och då åker vi till Kalix .. Det är när man åker mot Kalix som man blir deprimerad, då kommer tankarna in .. "Snart kommer Fredrik åka hem, jag kommer inte få sova bredvid honom i natt.. Fan vad tomt de kommer vara utan honom.. osv osv".. Jag börjar sakna honom fast att jag sitter där i bilen och håller i hans hand. Helt sjukt egentligen .. :p

Aja, lite om dagen då ? :)
Låg och snooza från halv 7 till halv åtta. Var meningen att jag skulle duscha på morgonen, men jag blev så lat.. :p ville sova istället. Sen blev de att slänga på sig lite kläder och sen kasta i mig 3 muffins, borsta tänderna och springa iväg till skolan. Första lektionen var POF (projekt & företagande).. Sen hade vi grönt , Ros-Marie gick igenom saker som skulle komma på provet, sen så hade vi prov, tyckte faktiskt att de gick bra :)
Sen så satt jag och väntade på att Fredrik skulle komma, han skulle äta lunch med mig ^^
efter de for vi till Lantmanna så att jag fick köpa mig sulor som jag ska ha i mina stövlar som jag har på skolan. Behöver de till imorgon när vi ska ut och röja i skogen :)
For förbi Strömbergs också. Men jag satt kvar i bilen och smsa lite med folk :) sen for vi hit till farmor, Fredrik började fixa datorn lite här, farmors dator är så jävla seeeeg.. :( men nu är den lite snabbare ! ;)
Myyste lite i sängen osv, musigt värre :D han är så jävla mysig så de inte är sant!
Farmor kkom hem för en timme sen också från Kreta.. då var Fredrik tvungen att hämta upp sin lillbror Simon också. :)
Så nu är man ensam..

blir att äta Tacos idag.. Min kusin och farbror kommer hit också. om jag förstod rätt i vad farmor sa.. :)

aja, nu ska jag läsa lite bloggar och sen plugga lite körkort :) är ju ändå bara 3 månader kvar tills jag blir 18 ;) hehe.. *längtar*


Pusspuss på min underbara Fredrik <3 du är bara såå bäst <3

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0