GOD NATT..

Nu ska jag, mina blodsprängda ögon och min huvudvärk gå och lägga sig och sova.. hujja.. har aldrig varit så här förkyld i hela mitt liv.. ska imorgon och köpa hostmedicin också.. måste göra de innan man åker till Luleå..
Ska då till Luleå imorgon med Fredrik och hans syster :) Kommer bli väldigt trevligt.. :) De enda negativa är att vi ska äta ute och jag kommer inte känna smaken av maten eftersom jag är så förkyld.. :'( ska se på apoteket om de har nå bättre än den skiten jag fick idag..

Måste säga att de ändå är bra när man inte ser sin pojkvän varje dag på ett sätt... :) Jag menar, de är nog bra att ha nån dags uppehåll då och då :) Jag och Fredrik hade inte setts nu sen i lördags, och idag kom han hit en sväng :) Kändes så skönt att se han igen efter någon dag :) Man såg att han var OK och mådde bra, så då var det ingen fara :) Man kunde inte annat än att ha ett stort leende på läpparna när man såg honom :)


Men nu ska jag inte prata om de där nå mer, utan nu ska jag sova så att jag orkar upp sen.. Heippa !



Fredrik <3

Kommentarer
Postat av: Mia

Hehe okej ;b

2008-10-29 @ 10:26:21
URL: http://miizing.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0