FREDAG

Denna dag har varit väääldigt slapp om man säger så, har inte alls gjort nå vettigt.. åkte vill Happis igår, så nu är jag här.. Idag har jag som bara vaknat, legat i sängen och lyssnat på musik, läst lite i körkortsboken och gullat med Lillsnorre.. :p
Mommo var även förbi här en sväng idag, stackarn har fått en restskatt på 30.000! fyfan vad hemskt.. De har något att göra me att hon bor i finland men får sin pension från Sverige.. Fattade inte riktigt allt hon och mamma pratade om för dem pratade på finska..

Jaaa.. sitter just nu och funderar på vad jag ska ta och hitta på.. finns ju fan inget att göra i den här stan.. :s Ska nog gå och lägga mig i sängen, sätta en snus under läppen, plugga igen öronen med mina hörlurar och lyssna på musik . Det låter då inte vettigt , men de låter då jävligt skönt!

Yes, jag ska lägga mig i sängen och mysa. Kanske jag tar och myser med Snorre också, vem vet? :)

Ja, Snorre är min kattunge som är här hos mamma. Han blir 4 veckor på tisdag :) Han är så otroligt söt! Ska lägga upp en bild på han sen när jag kommer tillbaka till Kalix ;p
Ni får tycka vad ni vill om hans namn, men Lillsnorre ska han fan heta! ;D

heippa!


Fredrik <3


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0