EN TRIST FREDAG

Denna dag började med att jag fick stressa.. Farmor och hennes kusin skulle på ikea och jag ville komma med av någon dum anledning.. Fatta dumt att fara med till Haparanda.. *skjuter mig i huvve*
Hittade inget speciellt i happis.. köpte nya matskålar åt Misse.. Ögonbrynsfärg... Garn.. ja och sen en elljusstake till bil :p Frågade Fredrik om han ville ha en, och han sa att jag kunde köpa en.. kostade ändå bara 25 spänn :p de blir nog snyggt i hans bil ;) hhehe

sitter nu och väntar på att Nadja ska komma in till stan med bussen.. ska och äta på Waressi.. Sen så väntar jag också på att Fredrik ska komma och hämta mig.. ska hem till honom i kväll, även om han ska och jobba :p men är så trött så de blir så att jag går och lägger mig i hans säng och sover :p har redan nu ögonlock som känns som sandpapper, och när man är mätt så blir man ju extra trött .. :p

ajaaa.. ska läsa lite bloggar och sen så ska jag se vad jag hittar på.. heippa!

Kommentarer
Postat av: Mia

Du är en av mina favoritbloggar, titta in på bloggen så blir du nog glad! :)

2008-11-01 @ 14:26:52
URL: http://miizing.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0