DÅLIGT UPPDATERING

Har varit väldigt dålig uppdatering från min sida i helgen, men jag bryr mig inte så mycket om de :p

fredag hände inte så mycket, var med Mari och sen så kom Fredrik hit :) Vi satt här hos farmor och hade mysigt. Sen vid halv 4 på natten/morgonen så åkte vi hem till Fredrik och sov :)

Lördag hände de nog inte sådär jätte mycket, var en sån där skönt slö lördag :) Kommer ärligt talat inte ihåg allt vi gjorde, men lite grann.. :p hejsan dåligt minne!
Ja nå när jag och Fredrik vaknat så gick vi ner en sväng. Efter nå tar så åkte vi in till Kalix med hans syrra och åt på Buffone :) Sen så förde vi Emilia till jobbet .. Tror de var efter de som vi åkte till hällfors och hälsade på Mari och Henke :) Såg på tv och spelade Fia med knuff.. ;p Fredrik vann första omgången och Mari vann den andra.. :) Haha, Henke förlorade båda gångerna ;)
Sen efter de så åkte vi och hämtade Emilia från jobbet och sen for vi till Granån och såg på film :) Blev att se Alvin och Gänget ;p fan vilken söt film :p Fredrik stoppade på en till film efter den, men jag somnade.. :/ haha..

Söndag, vaknade typ nio? var helt borta när jag vaknade.. Då var de bara att hoppa in i kläderna och springa ner, jag och Fredrik skulle åka med hans mamma till Haparanda :) Fredriks lillebror Simon hade hockey cup där .. :)
När man kom till Haparanda så blev de att sitta där och kolla på lite hockey, gick inte sådär jätte bra för Kalix.. Efter en timme så blev jag alldeles för hungrig så vi for hem till mamma och åt lite frukost och fikade lite :) Sen for vi och gjorde lite ärenden. For på Stadium och Intersport och kollade efter nå knäskydd åt mig, hittade på Intersport :) Hoppas mitt knä håller nu när vi ska ut i skogen och röja :) .. For även en sväng på DjurMagazinet . For på ICA också och hämtade ut mitt paket från www.engelssons.se :D så nu har jag äntligen ett underställ och min fin fina tröja med galna kaniner på ;)
Jaja.
For sen och kollade färdigt Simons match. Kalix vann med 4-3 ;) yeey! Sen åkte jag, Fredrik och Eva tillbaka till Granån..
Hann inte vara där länge så skulle vi till Hällfors och äta middag hos Mari och Henke. Mupparna bjöd på tacos, muums :D Sen låg vi och slappade i deras soffa, tyvärr så somnade jag och Fredrik där också ;p haha.. snark.
Efter de åkte vi in till Kalix, for till farmor så att jag fick duscha snabbt å så :) hämtade Emilia från jobbet. Sen bar de iväg tillbaka till Granån och se på film ;p

Idag då? Vaknade då upp hos Fredrik . Fick åka buss till skolan, var ganska mysigt ändå :)
skoldagen började med en POF lektion. Sen hade vi grönt.. Labbade lite, lyssnade på när Ros-Marie gick igenom något, lyckades slumra till ett tag..
Pyttipanna till lunch..
Sen så slutade jag ;p så sen dess har jag legat och sett på tv här hos farmor :/

Aja, nu ska jag läsa bloggar och sen göra mig klar. Ska iväg med lokaltrafiken och möta Nadja. :)


Grattis lillasyster Jessica på din 8års dag!
Börjar bli stora flickan nu..




Fredrik <3<3

Kommentarer
Postat av: elin

hej.är du säker på att hemsidan du beställde från hette så där.. jag försökte komma in på hemsidan men det gick inte.. :(

2008-10-20 @ 19:05:27
URL: http://inna91.blogspot.com

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0