DÅLIGT HUMÖR..

Är på jävligt dåligt humör idag.. Har vaknat på helt fel sida och vill bara slå sönder något..
svor åt två flickor också när jag stod ute på balkongen också, dem var ute efter min katt så jag snäste och sa att dem ska ge fan i min katt.. jävlar dem fick eld i baken och sprang därifrån ..

nu kom Nadja , så ska snacka med henne..



Vet varken ut eller in nå mer. Kan jag verkligen lita på dig ?
Du säger en sak, men menar du de verkligen? Är du helt ärlig mot mig?
Jag ser saker som du gör, jag hör saker om dig .. Vad är sant? vad fan är de du håller på med egentligen? Just nu känner jag att jag verkligen inte kan lita på dig.. Känner att du inte är ärlig mot mig ..


Fredrik <3

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0