ÅÅÅH GOOOODE ***

Fan vilken förkylning jag har åkt på alltså :s helt otroligt ..!
Nå, var idag och storhandlade på apoteket.. Eller de blev inte att storhandla så mycket som jag tänkt, jag glömde bort att köpa host medicin och treo .. :'( Det jag köpte var nå förkylningspiller, c-vitamin, strepsils, nässpray och Vicks salva.. kan då säga att allt de där var helt jävla värdelöst.. Känner mig nästan bara sjukare av allt de där.. hujja

Jag och Mari har bakat lussebullar idag ;p Har inte smakat på dem ännu, men ska nu efter att jag skrivit de här inlägget, ta och smaka på en och så ska jag dricka ett glas mjök till ;) mums mums :D

jaaa.. man skulle behöva ta och plugga lite körkort också.. De har man ju som lagt på hyllan lite nu.. och de är ju fan inte bra de!!

Nej, nu kom jag ju på att de finns köttbullar i frysen!! mums !! :D
Ska koka makaroner, värma köttbullarna.. sen innan jag smaskar i mig dem ska jag sätta på lite ketchup och aromat :D FYFAN vad gott!!!

nu ska jag gå! heippa!

Kommentarer
Postat av: Mia

Inte råd? ;o Snälla nån! Frukt är ju billigt :D

Bättre att köpa frukt nångång då då, än att dricka öl..

2008-10-28 @ 21:18:43
URL: http://miizing.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0