UTMANING

När du ser detta är du utmanad! :)



var ligger din telefon när du sover? Det beror på vars jag sover. Sover jag hos farmor så är de bredvid min kudde. sover jag hos älskling så är de på bordet bredvid sängen :)
hur ofta ligger din telefon hemma utan batterier? Aldrig!
hur känns det när du inte har din telefon på dig? Känns? Jag har panik! 
får du någon gång höra att du är en telefonälskare? Har hänt någon gång :p
hur många samtalsminuter har du ringt? de är nå mysko med min telefon, men de är lite över 100 timmar..
hur många telefoner har du haft det senaste året? en
blir folk irriterade över att din telefon ständigt är med dig? Ja nog har de hänt..
vad står de i de 4e sms:et i din inkorg? "Hej, vad gör du? :) "
vad står de i de senaste skickade sms:et? "ser tv. sj?"
vem är överst i listan över missade samtal? vet ej, raderat listan
vem är 6a på listan över mottagna samtal? vet ej, raderat listan
vem är 2a på listan över uppringda nummer? vet ej, raderat listan
vad har du som bakgrunds bild? Kissen Snorre ^^
hur mkt batteri har du? Kan inte kolla, sitter i samtal just nu..
vem är 8:onde kontakten på din kontakt lista? Bilskoleläraren..
vem gillar du mest av dina kontakter på mobilen? Fredrik såklart <3
vem är den första på bokstaven "G" i din Kontaktlista? Gina :)
vad heter din mobil, som bluethooth namn? Smiih
den bästa låten på din mobil? Kramis - kramsången
den sämsta låten på din mobil? vet inte :)
den första bilden du ser när du går in på dina foton på mobilen? Snorre :D
hur mkt är klockan när du gör detta? 23.05


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0