LISTA

Ditt äldsta hångel? Fredik ;p
Vad tycker du om kärlek? dullit ^^ hihi
När kramade du någon sist? idag :D
Saknar du någon speciell person? Nope, de gör jag inte.
Har du svårt för att bli kär? vet inte
När kysste/hånglade du med någon sist? idag
Ångrar du det? Nej :p skulle jag?
Är du singel? Nej det är jag verkligen inte
När fick du senast en komplimang? idag tror jag :p
Har du hånglat med någon av samma kön? Nej, verkligen inte. usch!

HAR DU NÅGONSIN:
Varit medvetslös:
Nope, bara svimmat :p
Hånglat med nån riktigt ful: Vill jag inte gå in på
Hånglat med fler än 50 pers: Men i helvete nej, usch!
Hånglat med fler än 2 pers på en kväll? ööh, jag håller inte riktigt på med sånt. man håller sig till en.
Gjort något riktigt dumt? jo do
Gjort något du verkligen ångrar? yesyes.
Varit nykter på nyårsafton? Ja, för nå år sedan
Åkt ambulans? Nej
Gjort nåt olagligt? Japp
Blivit polisanmäld? typ
Slagit ner någon? yes box
Skämts över dina föräldrar? Ja
Skämts över dig själv? yepp
Sagt jag älskar dig och menat det? Ja :)
Tar du droger? Nej
Vilka kläder sover du i? beror på vars jag sover
Varit kär? Ja
Har du varit kär i någon du inte haft chans på? vet inte
Är du ensam nu? Nej :)
Vill du gifta dig? Det vet jag inte, någongång kanske :)
Vill du ha barn? Absolut!

SENASTE PERSONEN SOM:
Sov i din säng? Jag själv och Fredrik
Såg dig gråta? Nadja tror jag
Fick dig att gråta? det vet jag inte.. jag själv..
Du delade en cigg med? Delar nästan aldrig, så kommer inte ihåg. Dessutom så har jag slutat.
Du gick på bio med?  Det kommer jag inte ihåg, var så länge sen
Skällde på dig? Farmor, som vanligt

DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR DU:
Gråtit? Nej
Kramat någon? Ja
Pussat någon? Ja
Köpt någonting? joooo
Sjungit? igår.. lite grann bara
Saknat någon? nej

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0