HÖSTLOVS LISTA

Höstlovets roligaste minne?
Hmm.. De få dagar jag har haft tillsammans med min älskling :) Jaa och sen när vi fick punktering och Simon började ojja sig över sin hamburgare som blev kall :D hahaha

Höstlovets tråkigaste minne?
Typ att jag varit jätte, jätte sjuk halva lovet ..

Personer jag träffat under höstlovet?
De är en massa personer så jag orkar inte babbla upp alla. Men bla Älskling, mina syskon + mamma, Älsklingens familj osv.. :)

Filmer jag sett under höstlovet?
Timber Falls, Cleaner, Mad max 2, Babas bilar, Offside.. Någon mer film har jag sett, men kommer inte ihåg alla.. :p

Böcker jag läst under höstlovet?
Ingen..

Onyttigheter jag ätit under höstlovet?
Chips, dipp, godis, pizza, hamburgare å massa annat dåligt :p

Nyttigheter jag ätit under höstlovet?
Det lilla nyttiga jag ätit fanns i nachotallriken som jag åt i lördags.

Saker jag köpt under höstlovet?
Massa mediciner och ett par byxor.

Vilka städer/byar har jag besökt under höstlovet?
Kalix, Haparanda & Luleå

Vad har jag pluggat under höstlovet?
Körkort och Projekt & företagande

Vad hade jag velat göra under höstlovet, som jag inte gjorde?
Jaa.. Hmm.. Vet faktiskt inte.. Fick ju vara med min älskling i alla fall :)

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0