VARJE GÅNG JAG SER DIG

Folk vände sig om, när du gick förbi
Jag stod lite längre bort och vinka' in en bil
Du såg åt mitt håll, men jag låtsas som ingenting
Å mitt hjärta slog, jag hörde varje slag
Jag ville komma nära dig och jag ska göra det en dag, för..

Varje gång jag ser dig är det som om allting stannar till,
och jag vet inte varför
men varje gång jag ser dig känner jag att det enda jag vill,
är att komma dig nära

Det är samma sak, varje gång vi ses

Jag såg dig igår kväll och vi växla' några ord
Några artiga fraser om vädret, sen gick du till ett bord
Du satt och prata' med nån annan, medan du vicka' på din stol
Å jag borde gått, jag borde gett mig av,
men nånting hos dig, höll mig kvar


Mmm, varje gång jag ser dig fastnar orden i min mun,
jag försöker säga nånting klokt, men allting låter dumt,
och det händer varje gång jag ser dig


Varje gång jag ser dig är det som om allting stannar till
och jag vet inte varför
men varje gång jag ser dig känner jag att det enda jag vill
är att komma dig nära
Varje gång jag ser dig är det som om allting stannar till
och jag vet inte varför
men varje gång jag ser dig känner jag att det enda jag vill
är att komma dig nära

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0