Måndag.

Ja jobbet idag igen :) Stortrivs där! Skulle mycket gärna byta ut skolan mot att få jobba där !! :D
Nå dagen började med att jag blev lite försenad. Men det var pga att jag tänkte gå igenom ett dike som tydligen var så fullt med vatten och jag fick gå runt skiten istället ;D haha.. Fick gå hela dagen med höger foten blöt :P hahahaha
Sen på morgonen så fick jag veta att vi hade fått två praktikanter till .. Vet inte hur länge dom ska vara där iaf :P
Men nu har vi ( Jag och Jasmine) börjat få stå i kassan också :D Det är typ de som man har gått och väntat på .. Eller iofs så har inte jag tagit betalt, utan det har varit Jasmine. Men jag ser på och lär mig. Hon tar betalt eftersom det för det mesta var finnar som kom .. :P
Nå, sen har man typ bara gått omkring och rullat tummarna. Fick en liten last med grejjer som skulle sättas ut men det var ju klart kring 2 typ .. :P
Ja sen när jag skulle sluta så kom mamma. skulle köpa en stor 8kg säck med hundmat kan ju skriva märket för skojs skull .. :P Royal Canin Mini Adult :P
Sen så fick man med en fodertunna på köpet också .. :P Sen så köpte jag en sak som man har när man rengör akvarium å så. Sen en trärot till akvariet och sen lite mat till min algätare :)
Fick 10% rabatt eftersom jag nu är praktikant! ;) sug på den!

Jo och så lite om vad jag gjort i helgen.
På fredag så åkte jag till Kalix och sov en natt hos farmor :)
På lördag morgon så åkte jag med Nadja, Maria, Jessica och Bengt till Luleå. Var meningen att jag skulle pierca läppen men så blev det inte. Aeon hade stängt och på Solgården hade dom inte inne några som kunde pierca.. så jag antar att det inte är meningen att jag ska piercia mig XD haha


Nej, nu ska jag kolla runt lite på andra ställen..


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0