Seg dag..

Ja, igår hade man trevligt :)
Tog hunden och gick hem till Sebbo då :) Drack vin och så. Sen blev vi så sugna på att dricka mer när vinflaskan var slut så vi gick och hämtade ut pengar och för sen till Shell för att köpa lite öl ;D Carlsberg såklart ! ;)
Ja så vi satt sen och drack lite öl. Sen for vi och åkte lite bil med folk, det var väl ganska kul ändå :P
Sen så for vi hem till Sebbo igen, Matti var med också :) Dom satte sig i köket och jag gick och la mig på soffan och frös :P Då fick Sebbo för sig att bära mig till hans säng.. Sen så satt vi och lyssnade på musik och sen när jag låg i sängen som bäst så kom Matti den råttan och började knäcka mina tår och rev av min ena strumpa :P Han är ju sick ;D hahah :D Men ont gjorde de när han skulle knäcka tårna på mig.. ;P
Sen så kommer jag inte typ ihåg nå mer, för jag däckade :P Jag vaknade sen av att jag och Sebbo hade någon slags konversation och jag fattade ingenting :P Sen när jag frågade vad vi snackade om så sa han: "Jag vet inte, för jag är ganska trött så jag kommer inte ihåg" eller nå sånt .. :P Och då hade Matti stuckit hem för länge sen. :/ Ja, sen så fick jag skjuts hem då vid 4 på morgonen tror jag :P Var så satans trött, höll på att somna ståendes när jag skulle ta av mig kläderna. Sen så hade jag glömt bort att dricka vatten, så full som jag var (men bara lite) så gick jag in i duschen och drack, det gick bra de också :P
Sen däckade jag :P hahah

Nå, vaknade nu idag vid 11 tror jag :) Men var uppe någon gång vid 8 och hämtade vatten för jag var så torr i munnen efter allt vin igår.. :P
Ja, sen så har jag inte gjort så mycket. Funderat på om jag skulle orka med en hund till. Har hittat på blocket en annons på Cavalierer. Vill ha en ny Cavalier, men jag vet inte om jag orkar med 2 hundar.. Och sen så måste ju Stigge säga Ja.. Vilket han inte kommer göra..
Men men.. Sen så har jag och mamma bakat semlor :P *mums*
Annars inte hänt så mycket idag.
Ska nog en sväng till Sebbo på ett tag, jag får se hur jag orkar. Är seg, men inte bakis konstigt nog :P

Just ja, kollade nyss klipp på Youtube på labra lege.. Kan inte fatta hur dom kan tro att dom är så bra. Dom dissar alla andra och tycker själva att dom är typ bäst. Lol?
Tycker själv att dom är dåliga, skrattade åt deras små filmer och nån disstext tror jag de också var till Anton?
Asså, dom kommer aldrig ens kunna mäta sig med Anton, han är 124891235793 gånger bättre än dom! Haha. Näe, dom kan ju fortsätta drömma om att dom är bra ;D haha

Ja och sen han, som tror att han är nå! ;D haha jo visst. Snart kommer han väl med en disstext till mig också, som han gjorde till sitt andra ex ;D Haha.. Säger bara en sak: Bring it on baby ! ;) Du har ändå inget att komma med :P Du suger och bara ljuger,
Så hur ska man kunna tro på att dina texter är sanna?
Du kan skriva en massa patetiska saker,
Men alla vet ändå vem de är som är de svarta fåret i denna lek,
å de e du.
Ändå inte många som gillar dig å din attityd.
Så om de är någon som borde sitta ner å hålla käft,
Så äre du!


Lite bilder från igår och idag ;D

       Hos Sebbo. Dricka dricka ;D


Våran toa, den är färdig nu ;)
  

Seeemla! :D



Näe, nu ska jag höra med mamma om vi skulle sticka till Coop eller inte. Börjar nu bli så sugen på Cola så att det inte är sant ;D haha..
Nå. nu gå.

Bye bye ¨¨

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0