Så jävla dum!

Hur fan kan jag vara så jävla dum?
Jag låter mig luras om och om igen. Jag låter det bli så.. Jag vet om att de är fel och ändå så gör jag inget för att stoppa det hela. Jag bara fortsätter låta mig luras.. eller jag kanske lurar mig själv?
Jag vet inte vad fan jag har hållt på med.
Jag försökte ju säga NEJ. Varför gjorde jag inte det hela vägen? Varför höll jag mig inte till ordet NEJ?!
Varför ska jag vara så förbannat korkad?
Allt det här är mitt fel. I grund och botten så är det mitt fel.
Jag har bara mig själv att skylla att jag är sårad idag..
jag säger varje gång: Det ska inte bli någon nästa gång. Jag ska hålla mig. Länge, länge..
Men lika fullt så är jag så förbannad dum i huvudet.. FAN!
Vad ska jag göra?
anledningen till att jag började tänka såhär är för att Petri fick mig att insé en massa..
Först nu.. När det är för sent..
Nu har jag förlorat så mycket..
Jag trodde jag var bättre än Sebbo, där hade jag fel. Om du nu läser min blogg, jag ber så hemskt mycket om ursäkt för att jag försökte få dig att må dåligt pga de.. Jag tror du vet vad jag menar..
Petri, jag ber om ursäkt till dig också. För att jag fick dig att tro något.. Att jag sa att jag tänkte sätta en kula i pannan på dig. Det var inte meningen. Du vet hur jag är.. Du känner mig bättre än någon annan någonsin gjort.
Det kanske är därför det tog slut mellan oss? För att vi kom alldeles för nära varandra. Vi visste för mycket om varandra men ändå för lite.. Vet inte vad jag ska säga.. Men förlåt iaf..
Tack för att du fick mig att insé hurdann idiot jag igentligen är.

Allt jag har att säga är: FÖRLÅT..

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0