Jaaaoo..

Jaa.. nu går det magsjuka här i huset..
Moa, Jessica och Robin har spytt.. Mamma mår dåligt och jag börjar känna av de också.. fyyfan säger jag då bara..
Jaa..
Praktiken är slut så nu blir det att gå till skolan nästa vecka på tisdag.
Är lediga på måndag för lärarna skulle nog ha nån slags studiedag..

Imorrn ska jag och mamma fara å se om vi hittar nå jeans åt mig ;D Nice som fan.. :P
Vill ha några små pösiga jeans för en gång skull ;D
Nå...

Vet inte vad jag ska skriva..

Ska se klart andra avenyn nu ;) I löööve it ! <3

bye

Kommentarer
Postat av: Lisso

yes, Andra Avenyn, finns ju inge bättre;)

2008-02-04 @ 09:48:10
URL: http://lissog.blgg.se

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0