Helg igen då :)

Ja nu är det då helg igen :P Idag var jag första dagen på skolan.. Ganska chill ändå :D haha  ;D slutade redan 11.25 ;) slå de ni ;)
Jao, ska typ ut med hunden på ett tag, hon måste ju också få kissa lite :P hehe..
Funderar på om jag ska gå till Rusta och köpa den där gooda chokladen :D Sen så vill jag till konditoriet och köpa semla :D Har inte ätit nå semla i år :/ Är så förbannat sugen! Nå, jag har ju ca 400 kr kvar av mina pengar så jag springer nog och köper lite av varje ;)
Är tänkt att jag och Sebbo ska umgås idag :P hehe ..
Han får väl komma och möta mig så far man på Rusta och köper den där jävla chokladen och sen när man far till honom så går man förbi konditoriet och köper sig en semla för det är ju just där utanför ;D hehe.. Jag vet, jag kommer bli så himla fet, men det är de värt, det är så gott! ;) haha
Anledningen till varför Sebbo får komma med är för att jag ska ha med hunden till han :P och hon kan inte vara ensam utanför en affär, hon sliter sig ;D haha..
Jao, får se om han fick tag på nå vin ;D Han var sugen på att dricka vin :P
Och för dom som undrar, Nej, vi är inte tillsammans igen! Vi är endast vänner!
Så, nu vet jag inte om jag har så mycket mer att skriva :P
Nej, nu ska jag ta något att äta :P meee hungry :D

Fan mamma! Låt mig åka till Italien! snälla snälla!

Bye bye ;)

Kommentarer
Postat av: Ailodina

Thanks for the information

2009-08-19 @ 09:23:40
URL: http://ailodina.blogspot.com

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0