SNART JUL..

Ja nu är jag tillbaka igen.. Vet att min uppdatering är den sämsta, men kan tyvärr inte göra något åt de eftersom vi inte har fixat hem nå internet.. Har ju fixat en dator nu, så de ska nog inte ta så länge innan vi har internet ;p längtar verkligen ;D haha

Sitter just nu i Haparanda hos min mamma .. Kom hit för någon timme sedan. Var egentligen meningen att jag skulle fixa lämpen idag, men det verkar inte gå så bra med den saken.. Mamma åkte iväg med sin sambo och skulle göra ärenden så de verkar inte bli av att fixa de, klockan är ju ändå ganska mycket så jag ids inte börja ringa och störa Janne nu, är ju ändå jul imorgon, så han kan lika gärna få sitta hemma och ta de lugnt :) Jag är en snäll människa, jag vet ;p haha

Kurt är med mig här i Haparanda. Han leker för fullt med mammas valp Bianca :) Om det är någon som söker en kinesisk Nakenhund för parning, så har jag Kurt som är mycket villig till att ställa upp! ;) haha

Hoppas de går bra för Fredrik att ta hand om katterna nu medans jag är borta ;p Dem har varit ena riktiga pain in the ass den senaste tiden :p Igår satte vi upp julgranen och nu på morgonen när vi vaknade så hade dem rivit ner lite glitter och dragit ner en kula :p haha. Sen så hittade jag dem klättrandes i den också.. eller de var bara Snorre och Sigrid som klättrade i den :p Misse var så snäll och låg bara på golvet och tittade på :)

Jaja.. Nå nu ska jag ta och nöta lite blocket.se :p hehe..

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0