LÖRDAG

Denna dag har inte varit sådär jätte bra.. Var att börja städa de första man gjorde när man vaknade.. Inte så glad.. Var typ piss eller nå på hall golvet, luktade amoniak så jag tror de är någon utav katterna som varit där.. Måste ha varit där ett tag.. säkert Misse som har varit i farten, skulle inte förvåna mig.

Igår så gick de bra att hämta pengar . Har nu betalat för Kurt så nu är han min :) eller min och Fredriks? vet inte :p haha.. Han är väl våran .. :p
Efter att mamma och jag varit på banken så for vi till *pip* och köpte en julklapp åt Fredrik :p hoppas han blir nöjd över den :) Han har velat ha en sån, men inte just den där storleken, men hoppas att den duger i alla fall.. de är ju tanken som räknas. eller hur?
Fick även ta mammas bärbara.. :) så nu har vi en dator, men inge internet. Blir väl att fixa nå till veckan :)

Sitter just nu hos Fredriks föräldrar .. Hans pappa fyller år idag :)
Kurt springer omkring och leker med Diesel :) Han är lite över sexuell och försöker sätta¨på Diesel hela tiden:p haha

aja, nu har jag väl inte sådär jätte mycket att säga.. ska nu ta och läsa lite bloggar :)


Heis!

Kommentarer
Postat av: Hedman

hehe, du byter och djur som andra byter strumpor xD

du måste börja blogga mer, du uppdaterar typ 1 gång i månaden -.-'

2008-12-16 @ 17:16:14
URL: http://hedmanthefreak.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0