TRÖÖÖÖTT....

Har för typ en halvtimme sedan kommit till farmor.. Åkte buss från Hällfors.. Är jävligt trött kan jag tala om, kom till Hällfors, hjälpte Mari att klippa en liten plätt av gräsmattan som var kvar, sen gick vi in.. Då började Mari slipa köksluckorna och jag fick sedan måla dem :) Målade dem vita.. :) Lådorna sitter på plats nu, dem ser i alla fall skitsnygga ut! :) Jag är verkligen duktig på att måla ;P hahaha not.. Men ibland :P
Snart kommer jag gå med en sprayflaska och skriva på huset "Made by Sandra".. :P haha.. Har ju målat panelen i köket där, fixat till dammen med lite hjälp av Mari, och nu så målar jag köksluckorna.. :P

Väntar nu på frukost .. Farmor gör nå gröt som vanligt.. :P Sen blir det att (förhoppningsvis) hinna handla något innan man far till jobbet.. Vill inte sitta där och dricka Coca Cola nå mer och bli fet.. Dessutom så går jag och äter godis hela tiden där... Så nu vill jag ha något bättre att tugga på ! Nu ska de här äckliga extra kilona bort!

Men men... Köpte ett par svarta Reebok skor igår från Intersport .. :) 700kr.. Sen så köpte jag också en grön JL tröja på Team Sportia, den var på halva priset och då kostade den 400 kr.. nice nice.. :P Inte ofta man sätter så dyra grejer på sig själv.. :P
Vill nu ha ett par jeans :P

Nej, nu ska jag läsa lite bloggar, sen äta frukost och sen och jobba.. Heipparalla!

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0