TJOCKA MIG

Har typ inte gjort något annat än att äta idag känns det som .. :P Ätit onyttigt som bara den ^^ haha näe skoja.. Men åt korv men bröd till middag, sen så blev det glass med jordgubbar, men så klart så gjorde jag skiten mer onyttig med maränger och chokladsås ;) mamma var ännu onyttigare och tog grädde också! :P

Idag har man inte gjort så mycket... Har sovit och så har jag varit ute ett tag med Emma och dem å cruisa lite :) Måste bara få säga: Fyyyyfan vad Oskar är söööt! :D
För er som inte vet så är det Emmas son :)

Funderar på vad jag ska göra, Robin kom precis och gjorde mig på fittigt humör, så jag ska väl gå ut och slå på någe träd.. Eller ja, kan ju lika gärna hoppa naken in i en hög med brännässlor så får jag lida lite längre..

Imorn kommer farmor och hämtar mig och Misse, ska bli skönt att komma härifrån nu.. Så då blir det att fara till Synsam och till Intersport... Blev inte idag eftersom mamma inte orkade köra.. Men inte fan orkar jag gå till stan, till Intersport, tillbaka till stan och sen hem.. I helvete.. Kan inte cykla heller eftersom det där äckliga fittdäcket ska hålla på och gunga fram och tillbaka så att man får skämmas när man cyklar....

Ska väl ta och börja rensa akvariet snart... Har nu dragit ut på de så länge... Usch, jag börjar bli så jävla less på det där jävla rensandet... Något fiskproffs måste fanemej komma hit och lära mig hur man rensar ett akvarium på lättaste/snabbaste sätt... orkar inte fortsätta med de snart... kommer snart sätta alla fiskarna i kokande vatten så att dem dör och jag slipper skiten......

Ja, som ni ser, jag är på jäääävligt dåligt humör nu tack vare min bror. Jävla cp unge...

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0