TISDAG

Denna skoldag var bra, som igår.. Eller inte lika bra som igår, men nästan! :P hehe.. :D Trodde att jag skulle komma för sent på morgonen, men när jag var vid Furuhedsskolan så såg jag Happisborna komma gående, så jag väntade in Sofia och så gick vi tillsammans :)
Började dagen med Jakt Turism eller nå sånt? Står jakt på schemat iaf.. :P Men en sak jag inte förstår, de är, varför är jakten tillsammans med oss specare? :S Nu när jag kollar på schemat, dem har ju andra saker än vi, men ändå så är dem med oss.. eller kollar jag fel?
Ja nå iaf, på första "lektionen" så stod läraren och pratade på i evigheter, jag lovar, jag behöver något uppiggande! Någon som har nå förslag på vad man kan dricka/äta eller nå, så att man blir pigg?
Till lunch fick vi pasta och köttfärssås, jävla rabarber vad gott det var !
Efter de så var det dags för tester, ifall man har läs och skrivsvårigheter :) Gick bra tycker jag .. :P Sen var de kafferast, jag, Mari och Sofia gick och fikade lite.. :) Blev te och en bulla för min del :P
Sen så skulle vi sitta och höra på när Atte pratade om fritid, alkohol och hash osv.. :) Han var väldigt bra på att berätta om de !
Jobbigt att sluta 15.20 varje dag typ :/ Hoppas man får ett schema snart som gäller hela tiden, vill börja plugga nu! :D

Men men.. Funderar på om jag ska gå till ICA och handla lite, eftersom min farmor vägrar köpa sånt som jag vill äta.. :P Och så är hon så snål.. Jag vill ha Müsli eller flingor, så enkelt är de! :P

Ja, nå just nu så var de allt för mig, uppdaterar senare om jag orkar :)

Kommentarer
Postat av: Mia

Angelica är från Gammelgården.. ;p

Hon ska gå naturbruks första året, så tänkte ifall ni går i samma klass.



Vi har också konstigt schema, vi måste läsa både Matte B och Engelska B med Handelsprogrammet.. Inge kul alls! :( Men det är för att båda klasserna är småa, så då sätter de ihop klasser. ;p

2008-08-26 @ 19:13:05
URL: http://miizing.blogg.se/
Postat av: Mia

hehe okej ;)



Jag vill verkligen inte läsa med HP, mycket bättre att bara läsa med sin egen klass :) När vi bara var BF:are, då fick man pyttelite hjälp när man behövde - och nu när vi är två klasser, då kommer man f*n inte få någon hjälp alls.. :(

2008-08-27 @ 06:47:01
URL: http://miizing.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0