TÄNKER FÖR MYCKET...

Det är något som jag måste erkänna.. Jag tänker alldeles för mycket och trycker ner mig själv.. Det är inte ett dugg kul.. Just nu sitter och jag hånar mig själv inne i min skalle för att jag sitter och skriver i en jävla skitblogg så att alla nyfikna snokare ska få något att prata om.. Ser som ingen anledning till att läsa min blogg, jag skriver ju ändå inge bra i den.. Kan ju inte påstå att mitt liv är nå vidare roligt att läsa om heller...
Jag skriver bara i den här bloggen för att jag inte har något liv.. Skulle jag bara få en liten ändring i mitt liv så skulle det finnas mycket mer att göra.. Eller ja, har ju nu flyttat till Kalix, men jag håller just nu på i samma spår som i Happis.. Har idag haft en fet känsla av att jag har gjort fel.. Kanske jag inte borde ha flyttat hit..? Sitta framför datorn kan jag lika gärna göra i Happis... äh, nu ska jag ta mig igenom de här tre åren här i Kalix.. Får hoppas på att dem går fort...


Idag har jag inte gjort så mycket mer än att sitta här framför datorn... Har läst lite för en gångs skull, men den inspirationen försvann efter en sida..
Har även letat lägenhet på alla tänkabara sidor som man bara kan göra, men i helvete.. finns inte en enda jävla fucking lägenhet som jag kan ta.. Kommer ju bli cp av att bo med farmor hur länge som helst... Vill ha en egen lägenhet så att jag kan ta och skaffa mig en hund... Har blivit jätte sugen på en Chinese Crested Powder Puff ^^ Dem är ju hur söta som helst... Har ju varit sugen på den nakna versionen, men har nu börjat bli mer kär i Puffen :) Men men.. Den får då vänta tills jag bor i eget....

Ska till Happis i veckan... Måste hämta lite grejer och så vill man ju se sina syskon lite.. kommer inte bli så ofta man ser dem när man inte kommer bo hemma nå mer.. Nog för att jag sket i dem tidigare, men det mår jag dåligt över nu, för nu när jag bodde hemma hos mamma så har jag sett hur söta dem kan vara.. Och så såg jag hur mycket jag betydde för dem när jag gav dem uppmärksamhet... 

Näe, nu ska jag nog ta och lägga mig och sova eller något... Far nog till Happis redan imorn, vem vet... Ska nog ringa till Robin och höra när han och Ronja skulle åka från Töre, tar väl då kanske samma buss som dem.. Måste nog åka och hälsa på någon helg där när dem är i Töre :) Kommer ihåg från när man var liten, man hade alltid skitkul med deras pappa... Hade varit bra om de funkat mellan mamma och Tommy, han är den enda av killarna mamma har haft som jag kunnat känna som att han hade kunnat vara min pappa..
Och nu påstår jag inte att mamma har haft många killar, för de har hon inte.. Men de hon har haft...
eller ja, Roffe kommer jag ihåg.. Han älskade jag verkligen när jag var liten.. Han var nog bäst av alla...

Nu sova.. Eller först dricka vatten...

God natt....

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är bara att kämpa livet går alltid vidare ;o även fast man inte tror det.

2008-08-10 @ 03:33:36

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0