SWEETEST ASS IN THE WORLD

Ok, var bara tvungen att fixa nån rubrik så de får duga.. Låten jag lyssnar på heter ju så .. :P den är fan svinbra.. :P Och de är ju ändå sant på en person.. :P hehe

Sitter ännu hos farmor, for inte och red, blir så kallt att åka vespa till Bodträsk så jag och Mari bestämde att de får bli en annan gång.. :) Om jag ska börja rida där så måste jag fixa mig ett par varma ridskor + ett par varma byxor :) Eller ja, täckbyxor går ju också bra :) får ta mina gamla.. :P hehe.. Nå, man får ju se hur de blir.. Och om man bara ska köra russet så är de ju ännu mer lugnt, då är de bara att sätta på sig vanliga vinterskor..  ;P

Vill ha ett svar på när jag kan komma och skriva under den där lappen till skolan :D Sen så kanske jag kan köpa en lägenhet här i Kalix, ska prata med Hischam (hur de nu stavas) och höra om han vill sälja sin lägenhet åt mig ;D

Men men..

Vet inte vad jag ska hitta på .. Mari ligger och sover och farmor har nu nå karlbesök här.. Jag som trodde att hon skulle fara och jobba på Kupan en sväng.. men det kanske inte blev av..

nå men, kanske jag själv går och lägger mig..

Heippa


<3

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0